Als het aan Volvo Cars en Microsoft ligt, zijn grote dealerpunten in de nabije toekomst overbodig. Met de Microsoft HoloLens kunnen klanten via virtual reality een nieuwe auto bewonderen en vooral ervaren. Daarmee ligt de markt voor kleine popup-stores voor nieuwe auto’s volledig open.

Beide firma’s zullen mogelijk ook samenwerken op het vlak van technologieën voor autonoom rijden en het gebruik van data van geconnecteerde wagens voor het ontwikkelen van nieuwe diensten. HoloLens, een krachtige draagbare computer, verweeft hologrammen met de realiteit. Zo biedt het de vrijheid om beleving op maat te creëren die klanten zelf kunnen aansturen. De HoloLens¬technologie geeft dealers ook de kans om het klassieke verkooppunt te verlaten en een Car Configurator te gebruiken in kleine pop¬up-winkels, winkelcentra of de winkelstraat.

[responsive-video identifier=”cvLdbpICVGk”]
Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
23 juni 2025
BOVAG-autowasbedrijven in actie voor Prinses Máxima Centrum
23 juni 2025
Bosch remanufacturing: beter dan het origineel
20 juni 2025
ICDP: Autokoper verandert niet radicaal
20 juni 2025
VER: Helft laadfacturen klopt niet
20 juni 2025
Dakar
19 juni 2025
Citroën laat C3 en DS3 stilzetten
Meest bekeken berichten
Recente reacties