Thomas Brient (Marseille, 1974) is per 1 maart 2016 aangesteld als directeur marketing bij Renault Nederland en Renault België Luxemburg. Brient neemt de functie over van Thierry Couteleau, die aan de slag gaat als directeur marketing Renault voor de regio Afrika/Midden-Oosten/India.

Brient studeerde aan het Nationaal Polytechnisch Instituut van Grenoble en trad in 2003 bij Renault in dienst als projectmanager digital marketing. Na verschillende managementfuncties op diverse afdelingen te hebben bekleed, keerde Brient in 2014 terug naar het hoofdkantoor van Renault in Parijs, waar hij sindsdien actief was als directeur productmarketing voor de Renault Mégane, Scénic en Kadjar.

Brient wordt net als zijn voorganger Thierry Couteleau verantwoordelijk voor marketing voor de Benelux-Cluster.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
2 juli 2025
Hella Gutmann integreert KI in diagnoseapparatuur
2 juli 2025
Occasionverkopen H1 nagenoeg gelijk
2 juli 2025
1,0 procent meer apk’s in eerste halfjaar
2 juli 2025
Breeman verder als Dusseldorp
2 juli 2025
Zwarte goud
2 juli 2025
‘Liever een klein baasje dan een grote knecht’
Meest bekeken berichten
Recente reacties