Schadeketen ASN introduceert een nieuwe service onder de naam: repair & fly. Tijdens hun vakantie of zakenreis kunnen klanten hun beschadigde auto nu laten repareren via deze nieuwe dienst van ASN Groep.

Het concept is simpel van opzet: klanten gaan naar Schiphol en brengen hun auto met rijbare schade naar Autohotel Rijsenhout, terwijl een shuttlebus hen naar Schiphol brengt. Tijdens hun vakantie of zakenreis wordt de auto ondertussen hersteld bij één van de ASN-vestigingen in de regio, die er vervolgens ook voor zorgt dat de gerepareerde auto bij terugkomst weer voor de klant klaarstaat.

“Wij willen hiermee gebruik maken van de momenten dat de auto onbenut ergens geparkeerd staat, terwijl er in die tijd ook hersteld kan worden”, zegt commercieel directeur Cees Klaassen van ASN Groep. “Voordeel voor de klanten is bovendien dat ze geen parkeergeld en extra tijd kwijt zijn voor schadeherstel.”

ASN gaat de service aan alle klanten aanbieden en zal het ook bij sturende partijen, zoals verzekeraars, leasemaatschappijen en fleetowners onder de aandacht brengen. Klanten kunnen via de website www.repairenfly.nl reserveren. De schadeketen biedt de service aan in samenwerking met Autohotel, met locaties in Rijsenhout en Amsterdam-Sloten.

De franchiseketen van ASN Groep telt 71 vestigingen en 12 servicepunten in ons land. 

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
5 december 2025
Car Service Partner groeit met vier bedrijven
5 december 2025
SWOV: Impopulaire maatregelen nodig voor vergroten verkeersveiligheid
5 december 2025
RAI Automotive Industry NL luidt de noodklok
5 december 2025
Vijftig elektrische Mini’s voor Profile
5 december 2025
Texa lanceert E-Diag Charger
4 december 2025
Omzet Autodoc stijgt met 17,0 procent
Meest bekeken berichten
Recente reacties