Onder de noemer Mijnboschcarservice is sinds kort een online platform actief dat fungeert als persoonlijke omgeving voor het Nederlandse BCS-autobedrijf en zijn klanten. De dienst voorziet in een 24/7-afspraakplanner, berekent vooraf de kosten en beheert facturen en onderhoudsgegevens. In een latere fase kan de klant er ook zijn ritregistratie bijhouden of foutcodes uitlezen.

“We zijn met zijn allen steeds vaker online. We regelen onze zaken wanneer ons dat het beste uitkomt. Voor alles rondom de auto was dat tot nu toe amper het geval”, zegt Marieke Groeneveld, conceptmanager Bosch Automotive Aftermarket. Het nieuwe platform moet hierin verandering brengen. “Het laat onze autobedrijven een nog betere service bieden en online een beter klantencontact opbouwen. Daarnaast kan het autobedrijf aanbiedingen toesturen.”

Bosch Connector

Het online platform is geïntegreerd in de vernieuwde website www.boschcarservice.nl. Door op de link ‘Log-in op Mijnboschcarservice’ te klikken, kunnen consumenten een account aanmaken. Later dit jaar volgt een app en bij een volgende introductie de Bosch Connector. Deze biedt klanten inzicht in de technische staat van hun auto, leest foutcodes uit of monitort het rijgedrag.
Deel dit artikel op​
Laatste nieuws
19 december 2025
TECH360 levert eerste diagnosespecialist af
19 december 2025
Van Mossel Duitsland neemt leasevloot MisterGreen over
19 december 2025
Gerard Bolder voorzitter RAI Auto’s
19 december 2025
Resultaten autodealers iets beter in Q3
19 december 2025
Verkeersboetes sinds 2021 fors gestegen
19 december 2025
SDV is uitdaging voor schadeherstel
Meest bekeken berichten
Recente reacties