Videocommunicatie van autobedrijven naar consumenten wordt door de klant hoog gewaardeerd, stelt producent/leverancier Citnow. Het bedrijf toetste de respons in het beoordelingssysteem dat deel uitmaakt van zijn app.

Het in Groot-Brittannië zetelende moederbedrijf (ook gevestigd in Nederland) analyseerde in eigen land 140.000 beoordelingen en 25.000 geschreven recensies. Gemiddeld geven klanten van autobedrijven de afdelingen sales, aftersales en schadeherstel 4,68 van de vijf haalbare sterren. Tussen de drie afdelingen bestaat vrijwel geen verschil in beoordeling. Klanten van autobedrijven die Citnow’s videotechnologie gebruiken om te communiceren, kunnen de boodschap beoordelen met sterren en een geschreven recensie. In het onderzoek werden de recensies onderverdeeld in groepen: sentiment, videokwaliteit en klantbeleving. Achterliggend doel: een optimaal beeld krijgen wat klanten van de video’s vinden. Autobedrijven kunnen volgens Citnow met deze informatie hun processen finetunen, bijsturen en verbeteren.
Deel dit artikel op​
Laatste nieuws
3 juli 2025
All-seasonband General Tire voor suv
3 juli 2025
AkzoNobel met Solera in datagestuurde duurzaamheid
3 juli 2025
Totale occasionverkoop H1 stijgt 4,2 procent
3 juli 2025
Cyberveiligheid zet branche op scherp
2 juli 2025
Hella Gutmann integreert KI in diagnoseapparatuur
2 juli 2025
B-to-C occasionverkopen H1 nagenoeg gelijk
Meest bekeken berichten
Recente reacties