In samenwerking met de Nederlandse ambassade in Parijs organiseert AutomotiveNL een Holland High Tech-paviljoen tijdens de Equip Auto-vakbeurs, van 17 tot 21 oktober in Parijs.

Het paviljoen biedt plaats aan een tiental Nederlandse bedrijven die zich willen presenteren aan de Franse auto-industrie, met als overkoepelende branding ‘Holland High Tech’. De beurs trekt naar verwachting zo’n 95.000 bezoekers, waarvan een kwart van buiten Frankrijk. Jean Pierre Heijster van AutomotiveNL kan nog geen namen prijsgeven van bedrijven die zich hebben aangemeld, maar weet al wel ongeveer waar ze vandaan komen. “In samenwerking met RVO en de Nederlandse ambassade hebben we eerder dit jaar een partnerprogramma gestart waar 21 bedrijven zich voor ingeschreven hebben. Daar zijn zeker bedrijven onder die interesse hebben. Maar ook daarnaast zijn er zeker nog plaatsen vrij voor belangstellende bedrijven. We hebben in ieder geval een prachtige plaats, goed gepositioneerd en met het succes van de Nederlandse voetbalvrouwen is het zeker Oranje boven.” Hoewel het een high tech-paviljoen is, hoeven de bedrijven niet rechtstreeks met de connected car of elektromobiliteit van doen te hebben. Jean Pierre Heijster: “We bieden ook ruimte aan bedrijven die op een andere manier hoogwaardige producten of diensten aanbieden. Dat hoeven ook geen rechtstreekse leveranciers aan de autofabrikanten te zijn, het kunnen ook hoogwaardige diensten voor de aftermarket zijn, of leveranciers van smeermiddelen.”
Deel dit artikel op​
Laatste nieuws
5 september 2025
Vijf jaar garantie op hydrauliek Winntec
5 september 2025
Universele TPMS-sensor van Inter-Tyre
5 september 2025
Toeleveranciers in het nauw
4 september 2025
Eurol partner van Formule 2-team Invicta
4 september 2025
Strategisch partnerschap Allianz Direct en Voogd
4 september 2025
Automotive manager wisselt snel van businessmodel
Meest bekeken berichten
Recente reacties