Met de lancering van een nieuw klantenportaal wil de Deense aircofabrikant Nissens meer bieden dan met de oude webshop.

“Wij hebben een diepe wens om meer te bieden dan alleen onze producten. We zien dat de werkelijke aanschaf vaak gebaseerd is op analyses en een holistisch beeld van de toegevoegde waarde. Natuurlijk blijft het aanbieden van een gebruikersvriendelijke, efficiënte webshop een topprioriteit. Maar we willen meer dan dat”, zegt Peter Thybo Andersen. “We zien een grote toename in de vraag naar en behoefte aan gegevens, en de mogelijkheid om informatie te delen met onze klanten. Met het Nissens klantenportaal kunnen we onze klanten nu nog verder uitnodigen in ons universum.” Het nieuwe Nissens klantenportaal bevat een downloadcenter waar Nissens bestanden kan uploaden die vervolgens door klanten naar wens kunnen worden gedownload. Dit, in combinatie met Nissens’ bestaande diensten, is bedoeld om klanten te binden en up-to-date te houden met de laatste informatie en trends.

Schalen

“Onze oude shop ging al negen jaar mee, maar we hebben logische beperkingen gezien de opzet ervan. Die bleken vooral bij de toepassing op slimme apparaten en de volledige benutting van breedbeeldmogelijkheden van moderne computers. Ter vervanging hebben we een portaal gecreëerd dat volledig functioneel is op zowel smartphones als tablets. De nadruk blijft liggen op de desktopversie, waar we de volledige schermgrootte kunnen benutten.” [responsive-video identifier=”5MkEmg-cmwg”]
Deel dit artikel op​
Laatste nieuws
10 april 2025
CarXpert: zestig franchiseovereenkomsten getekend
10 april 2025
TNO opent smart mobility center op Helmondse campus
10 april 2025
Boetes voor Nokian en oud-werknemers
10 april 2025
VZR: Hoge afkoopsommen bij verplichte elektrische auto’s onacceptabel
9 april 2025
Nexus Automotive International onthult bandenstrategie
9 april 2025
Bovemij Group weet verlies te verkleinen
Meest bekeken berichten
Recente reacties