Berlijn is op 16 en 17 mei het toneel voor de Automotive Warranty Management Summit. Het tweedaagse evenement is geheel gewijd aan het onderwerp ‘garantie in de branche’.

Voor autofabrikanten is garantie een belangrijk onderwerp binnen hun retailstrategie. Want een ontevreden klant – of erger: een klant die schade oploopt – kan een automerk of -model een flinke (financiële) deuk bezorgen. Ook de relatie tussen de klant en de dealer kan door niet goed afhandelen van een schadeclaim ter discussie komen te staan (om over het tijdig uitvoeren van software updates nog maar te zwijgen). En wat zijn de gevolgen voor een onderdelenfabrikant als de autofabrikant de schuldvraag neerlegt bij die betreffende toeleverancier?

Garantie

Kortom, garantie is geen loze kreet maar van levensbelang voor de autofabrikant. Op de Automotive Warranty Management Summit zullen onder meer Daimler, Ford, Valeo, Volvo en Continental het onderwerp ‘garantie’ aanroeren. Voor nadere informatie: www.engevents.com/autowarranty2018
Deel dit artikel op​
Laatste nieuws
30 juni 2025
Dekra viert honderdste verjaardag
30 juni 2025
RAI Vereniging: Zet mobiliteit centraal
30 juni 2025
Clepa presenteert duurzaamheidsmanifest
30 juni 2025
Focus op bandenafzet
27 juni 2025
Formeel akkoord over cao MvT
27 juni 2025
123Ruit toont ambitie in MVO-jaarverslag
Meest bekeken berichten
Recente reacties