De coronacrisis heeft een grote impact op de automotive sector. Geevers realiseert zich dat dit voor haar gewaardeerde klanten veel gevolgen met zich mee kan brengen. Daarom wordt er achter de schermen alles aan gedaan om zo lang mogelijk operationeel te blijven!

Partnercontent

Geevers Auto Parts heeft tijdig maatregelen genomen waardoor het nog steeds in staat is om 98% van de bestellingen binnen 48 uur uit te leveren. De afgelopen periode heeft Geevers veel acties uitgezet om de voorraadpositie te versterken waardoor de beschikbaarheid van onderdelen zich op een hoog niveau bevindt.

Gezien het grote netwerk aan (inter)nationale leveranciers is Geevers in staat alle 35 merken te bevoorraden in verschillende kwaliteitslijnen. De activiteiten in de Benelux lopen door om zo elke schadehersteller van onderdelen te voorzien, uiteraard met alle veiligheidsrichtlijnen van de overheid in acht genomen. Het digitale afleverproces voorkomt menselijke interactie en zorgt voor een adequate levering bij de schadeherstellers. Daarnaast blijft de logistieke dienstverlening in eigen beheer wat bijdraagt aan controle, veiligheid en verbondenheid. Vanzelfsprekend doet Geevers alles wat binnen haar vermogen ligt om haar klanten te blijven ondersteunen.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
3 oktober 2025
Autotrack biedt SoH-certificaat bij (PH)EV
3 oktober 2025
5,4 procent meer occasions verkocht in september
3 oktober 2025
App vergelijkt kosten laden en tanken
3 oktober 2025
Innovaties in carwash
2 oktober 2025
Bart Boerboom verruilt Eurol voor Euromaster
1 oktober 2025
Nieuw vakblad in 2026: Aftersales Techniek
Meest bekeken berichten
Recente reacties