De zeven vestigingen van WM automaterialen in ons land, organiseerden afgelopen zaterdag een gezamenlijk openhuis bij de hoofdvestiging – centraal magazijn en hoofdkantoor – in Utrecht.

Uit diverse delen van het land kwamen klanten met speciale autobussen naar Utrecht. Daar ontbrak het niet aan eten en drinken, maar waren er vooral productpresentaties en demo’s van de ruim 50 aanwezige leveranciers aan het WM-netwerk. En ondanks de hoog zomerse temperatuur van 32 graden celsius, kwamen ruim 600 bezoekers op de WM openhuis af.

Voor hen ook een programma workshops, waaronder garage-equipment, het werkplaatsconcept AutoPro plus, GMTO over pass-thru en een bijeenkomst over wat te doen om Sermi gecertificeerd te worden. Willem Nijhof, formulemanager bij WM stelde na afloop: “Het is een meer dan geslaagde dag geweest, waarbij duidelijk is geworden dat WM zich een stevige positie op de Nederlandse markt heeft verworven.”

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
19 augustus 2025
Drie finalisten BOVAG Autobedrijf van het Jaar
19 augustus 2025
De Dorpsgarage start podcast
19 augustus 2025
Al 450.000 meldingen ANWB Alarmcentrale
19 augustus 2025
Meestal rijdt de man naar vakantiebestemming
18 augustus 2025
Mijlpaal: 10 miljoen auto’s in Nederlands wagenpark
18 augustus 2025
VZR hekelt bijtellingsplan voor werkgevers
Meest bekeken berichten
Recente reacties