De zeven vestigingen van WM automaterialen in ons land, organiseerden afgelopen zaterdag een gezamenlijk openhuis bij de hoofdvestiging – centraal magazijn en hoofdkantoor – in Utrecht.

Uit diverse delen van het land kwamen klanten met speciale autobussen naar Utrecht. Daar ontbrak het niet aan eten en drinken, maar waren er vooral productpresentaties en demo’s van de ruim 50 aanwezige leveranciers aan het WM-netwerk. En ondanks de hoog zomerse temperatuur van 32 graden celsius, kwamen ruim 600 bezoekers op de WM openhuis af.

Voor hen ook een programma workshops, waaronder garage-equipment, het werkplaatsconcept AutoPro plus, GMTO over pass-thru en een bijeenkomst over wat te doen om Sermi gecertificeerd te worden. Willem Nijhof, formulemanager bij WM stelde na afloop: “Het is een meer dan geslaagde dag geweest, waarbij duidelijk is geworden dat WM zich een stevige positie op de Nederlandse markt heeft verworven.”

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
4 november 2025
Autobedrijf aansprakelijk na hack mailbox?
3 november 2025
Autoverkoop zet stijgende lijn voort in oktober
3 november 2025
AutoProfijt op weg naar de 100
3 november 2025
De kleurrijke carwashmarkt
31 oktober 2025
Van Mossel neemt Polestar Amsterdam over
31 oktober 2025
Omzet LKQ stijgt 1,3 procent in derde kwartaal 2025
Meest bekeken berichten
Recente reacties