Het is nog minder dan twee weken tot aan de jaarlijkse Clepa-conferentie, waar de internationale aftermarket zich verzamelt om te netwerken en vooral informatie te vergaren over de toekomst van de aftermarket.

Een van de onderwerpen die op 20 en 21 maart in het Sheraton Hotel in Brussel aan de orde zullen komen, is hoe de mobiliteitsbranche en in het bijzonder aftermarketpartijen de kracht van kunstmatige intelligentie kunnen aanwenden. Een presentatie hierover zal worden verzorgd door Sebastian Kempf en Anja Huber van organisatieadviesbureau McKinsey.

Daarnaast zal Mark Nicklas van de Europese Commissie deelnemen aan een paneldiscussie waarin hij inzicht zal geven in het EU-wetgevingskader voor reparatie en onderhoud. Debbie Capell van S&P Global zal het publiek een frisse kijk bieden op huidige trends en Mariam Lochoshvili van de New Automotive Aftermarket Generation zal haar inzichten delen over het aantrekken en behouden van talent op de Europese aftermarket.

De Clepa-conferentie zal worden gemodereerd door Katrina Sichel, voormalig producer van tv-nieuwsprogramma’s, communicatiespecialist en goed ingewijd in Brusselse politieke kringen.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
3 juni 2025
Marjolijn Walhof manager corporate sales KwikFit
3 juni 2025
Diagnose van Alfa tot Zeekr
2 juni 2025
Aantal apk’s met volle procentpunt gestegen
2 juni 2025
Overname Smet Auto-onderdelen door Alliance Automotive Group
2 juni 2025
Aftermarket in spagaat
30 mei 2025
Personeelstekort remt ondernemers
Meest bekeken berichten
Recente reacties