Dit jaar viert het Amerikaanse onderdelenmerk NAPA zijn honderdjarig bestaan. In 2021 door Alliance Automotive Group in de Benelux geïntroduceerd zal de historische mijlpaal ook via de grossiersnetwerken PartsPoint en Precisium gevierd worden.

In de Benelux biedt NAPA een assortiment van 21 productlijnen die variëren van remsystemen en filters tot onderdelen voor elektrische voertuigen. Jan Verbeek, Director Product Management & Purchasing bij AAGB: ‘’Dat NAPA een geweldig merk is, hoef ik hier niet uit te leggen, dat is ondertussen algemeen bekend. Een private label met een gunstige prijs en A-merk eigenschappen is een unieke combinatie waar we heel erg trots op zijn.”

Nieuwe productlijnen

“Dat onze klanten en wij de honderdste NAPA-verjaardag mogen vieren, is een cadeautje. NAPA is een absoluut kwaliteitsmerk en heeft een prachtige uitstraling. Onze klanten lopen er mee weg en oude records worden op een rondje gezet, om maar even in de race termen te blijven. Dit jaar zullen we wederom verschillende NAPA-productlijnen lanceren om zo een nog betere assortimentspropositie te creëren ten behoeve van tevreden klanten. Ook in 2025 staan we dus op pole position mede dankzij NAPA en de 100ste verjaardag gaan we daarom uitbundig vieren!’’

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
24 oktober 2025
Netwerk Omoda & Jaecoo groeit naar twaalf dealer-partners
24 oktober 2025
Apk en betaalbaar onderhoud
23 oktober 2025
Optimal herziet assortiment motorsteunen
23 oktober 2025
BOVAG/RAI: 361.000 nieuwe auto’s in 2026
23 oktober 2025
Sustainable Repair Network AkzoNobel breidt zich uit
23 oktober 2025
VACO: Kwart auto’s rijdt op vierseizoenenbanden
Meest bekeken berichten
Recente reacties