Aircorefresh.nl nieuw initiatief Alwaysbemobile

The Alwaysbemobile Company zet een nieuwe stap in consumentenbenadering met het optuigen van een nieuw landelijk netwerk. De 250 deelnemende Nederlandse autobedrijven gaan de oorzaken aanpakken van gezondheidsklachten door slecht onderhouden airco’s in voertuigen.

Enkele proeven, waarbij autobezitters de kans kregen hun airco te laten controleren, hadden recent een flinke aanloop van autobezitters tot gevolg. Alwaysbemobile: “Besloten is om een landelijk vervolg aan de controles te geven door het opzetten van het eerste landelijke netwerk, specifiek voor de aircocheck en het onderhoud ervan.”

De website van het nieuwe initiatief is gisteren online gegaan op Aircorefresh.nl. Bij het concept hoort ook een cadeaubon, De Nationale Aircorefresh Bon. Deze is enkel in te leveren bij RDW erkende autobedrijven.

Te laat

In Nederland rijden circa zes miljoen auto’s rond met een airco. “Het gros van de automobilisten laat de airco nooit nakijken. Dat gebeurt meestal pas nadat inzittenden last krijgen van geïrriteerde luchtwegen, keelpijn en tranende ogen. In de winter kan een slecht functionerende airco er de oorzaak van zijn dat de ruiten beslaan doordat vocht in de auto condenseert.”

Esmée Dirkse

Webmanager, officemanager, eventmanager; Esmée draait er haar hand niet voor om. In de afgelopen jaren heeft het takenpakket voor Aftersales Magazine een mooie evolutie laten zien, waarvan de gepubliceerde berichten slechts een kleine afspiegeling zijn.

Van Esmée Dirkse zijn er nog 2717 artikelen verschenen. Meest recente artikelen van Esmée Dirkse

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.