De app van Autosociaal is onlangs fors uitgebreid met nieuwe gebruikersmogelijkheden. De Autosociaal app is erop gericht om mobiel contact te onderhouden met klanten van het autobedrijf.

Met Autosociaal genereert het autobedrijf extra betrokkenheid bij (bestaande)klanten. Via de smartphone wordt de klant automatisch gevraagd een afspraak te maken voor een apk-keuring of andere onderhoudsbeurt. De Autosociaal app stelt garagebedrijven eveneens in staat hulp te bieden bij storingen en pech op afstand.

Ook kan via de app een schadeformulier worden ingevuld. Via nieuws en pushberichten stelt de garagehouder de klant op de hoogte van het laatste nieuws en acties. “De dienstverlening van garagebedrijven gaat er door deze technologische innovatie aanzienlijk op vooruit” , stelt directeur Roy Roelofs van Autosociaal.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
7 november 2025
IVA-studenten bezoeken China
7 november 2025
Minder omzet, meer winst Nexen
7 november 2025
Sales versus aftersales
6 november 2025
Auto Prof 2026 groter dan in 2025
6 november 2025
AutoScout24: Prijs occasion stijgt weer
6 november 2025
Genomineerd voor de sloop?
Meest bekeken berichten
Recente reacties