De app van Autosociaal is onlangs fors uitgebreid met nieuwe gebruikersmogelijkheden. De Autosociaal app is erop gericht om mobiel contact te onderhouden met klanten van het autobedrijf.

Met Autosociaal genereert het autobedrijf extra betrokkenheid bij (bestaande)klanten. Via de smartphone wordt de klant automatisch gevraagd een afspraak te maken voor een apk-keuring of andere onderhoudsbeurt. De Autosociaal app stelt garagebedrijven eveneens in staat hulp te bieden bij storingen en pech op afstand.

Ook kan via de app een schadeformulier worden ingevuld. Via nieuws en pushberichten stelt de garagehouder de klant op de hoogte van het laatste nieuws en acties. “De dienstverlening van garagebedrijven gaat er door deze technologische innovatie aanzienlijk op vooruit” , stelt directeur Roy Roelofs van Autosociaal.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
9 juli 2025
Twee auto’s extra per maand
8 juli 2025
Tesla-rijders besparen 32 miljoen ton CO₂-uitstoot
8 juli 2025
Prijs occasion stijgt zes maanden op rij
8 juli 2025
Elektriciteitsverbruik wegverkeer in vijf jaar vervijfvoudigd
8 juli 2025
Serenco breidt assortiment Powerhand uit
8 juli 2025
Steeds minder nieuwe daklozen
Meest bekeken berichten
Recente reacties