Auto Jawes Ede partner Cars en Joy

Auto Jawes Ede, aangestuurd door de ondernemers Martin Westerhof en Gerrie Weijman, is partner geworden van Cars en Joy. Michel van Roon, initiatiefnemer van de sales- en aftersalesformule, wil de tot nu toe elf bij hem aangesloten autobedrijven nadrukkelijker gaan presenteren als een ‘local hero’.

Cars en Joy Ede opereert vanuit een in 2013 nieuw gebouwd pand aan de Noorder Parallelweg in Ede. Het universele garagebedrijf is servicedealer voor Subaru en Skoda. Oprichter Jaap Westerhof gaf de onderneming medio jaren zeventig haar naam. Jawes profiteert meteen van de aangescherpte marketingstrategie van Cars en Joy, waarin de nieuwe website een belangrijke rol speelt.

Vorig jaar concludeerde Van Roon dat de centrale marketing meer kon bijdragen aan de lokale positionering van de aangesloten autobedrijven. “Als wij pretenderen dat onze partners sterker worden door zich aan te sluiten, dan moeten we het goede voorbeeld blijven geven. Daarom hebben we geïnvesteerd in de online marketingmachine, die je onze nieuwe website met recht mag noemen.”

Het nieuwe carsenjoy.nl zegt ‘frisser en overzichtelijker’ te zijn dan voorheen. Elke aangesloten partner heeft zijn eigen domein. Binnen het online portaal kunnen klantcontacten worden genereerd én verzilverd. Denk aan online afspraak plannen, direct een vraag aan de werkplaats stellen of een offerteaanvraag voor onderhoud, autoverzekering en financiering.

Maarten Molenaar †

In de bijna vijf jaar dat Maarten deel uitmaakte van onze redactie heeft hij zich als vakredacteur onvermoeibaar ingezet om de kwaliteit van Aftersales Magazine en Aftersales Truck te vergroten, dankzij zijn in vele jaren opgebouwde kennis van de branche en zijn uitgebreide relatienetwerk. Op 8 november 2020 overleed Maarten plotseling. Maarten was een journalist pur sang, die zijn energie vooral haalde uit het zoeken naar echt nieuws. Ons team wist wat het aan hem had. Geen redactionele klus was hem te groot, of te klein. Hij zat graag ‘aan tafel’ bij ondernemers, managers en hun medewerkers om de achtergrond van het nieuws boven tafel te krijgen. En toen niemand nog wist wat Covid-19 was, bezocht hij graag de vakbeurzen in Europa. Maarten was niet een man die op de voorgrond trad. Hij was meer de stille kracht van de redactie, met het accent op kracht. Wij zullen zijn motto ‘autoliefde roest niet’ in gedachten blijven houden en zijn onderkoelde humor missen.

Van Maarten Molenaar † zijn er nog 2349 artikelen verschenen. Meest recente artikelen van Maarten Molenaar †

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.