Autobedrijf Autoschat te Burgum heeft een creatieve oplossing bedacht om potentiële klanten de showroom in te krijgen. In samenwerking met een plaatselijke modezaak werd afgelopen woensdagavond een modeshow gehouden waar 650 vrouwen op afkwamen.

Autoschat had vorig jaar september een eerste uitvoering van de modeshow die toen al 450 dames naar de showroom wist te krijgen. Ook deze keer werd een aantal vaste klanten extra in de watten gelegd. Voor hen was een VIP ruimte ingericht, waar ook zaken kon worden gedaan. Dat leverde een directe verkoop op van drie wagens.

Ook deze keer zal de modeshow een directe verkoop van auto’s opleveren, is de overtuiging van eigenaar Jan Schat. “Ik ben zelf ook zeer verrast door het resultaat. Er is zoveel enthousiasme onder de deelnemers en onder de bezoekers. Ik kreeg wel eens te horen dat we een iets te hoge drempel hebben. Dat is door dit soort initiatieven meteen weggenomen. Negentig procent van de bezoekers van de modeshow was hier niet eerder geweest. Dat is al pure winst. En ik weet ook zeker dat we dit jaar opnieuw enkele auto’s zullen verkopen vanuit de contacten die we tijdens de modeshow hebben gelegd.”

Autoschat gaat in het najaar wederom een modeshow organiseren.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
14 juli 2025
Plannen voor nieuwe autobelastingen bieden goede aanknopingspunten
14 juli 2025
Allianz Direct wint Independer Award Auto 2025 voor beste prijs-kwaliteit
14 juli 2025
Repareren of vervangen?
11 juli 2025
ADPA en GVA winnen zaak tegen BMW
11 juli 2025
Prijs voor beperken waterstofverliezen
11 juli 2025
Autowasdag levert 60.721 euro op voor Prinses Máxima Centrum
Meest bekeken berichten
Recente reacties