Autotaalglas meet inmiddels drie jaar lang haar klanttevredenheid. Vorige week heeft de ruithersteller de 50.000ste beoordeling ontvangen voor een ruitvervanging, die werd uitgevoerd door de vestiging in Goes. De gemiddelde tevredenheidsscore over de afgelopen jaren is gestegen van het cijfer 8.1 naar een 8.4.

Dagelijks worden meer dan 150 reacties verwerkt via het onderzoeksplatform autotaalglas.tevreden.nl. Autotaalglas meet voor 53 vestigingen de score op klanttevredenheid en de resultaten worden verwerkt in de coaching naar de vestigingen. Elke franchisenemer toont zijn tevredenheidscore en de beoordelingen van de laatste klanten ook op de website van zijn vestiging.

Om de 50.000ste beoordeling te vieren heeft Autotaalglas Anita van Bommel in het zonnetje gezet met een reischeque van 500 euro, overhandigd door Hans Joosten, marketingdirecteur Autotaalglas Nederland.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
30 juni 2025
Dekra viert honderdste verjaardag
30 juni 2025
RAI Vereniging: Zet mobiliteit centraal
30 juni 2025
Clepa presenteert duurzaamheidsmanifest
30 juni 2025
Focus op bandenafzet
27 juni 2025
Formeel akkoord over cao MvT
27 juni 2025
123Ruit toont ambitie in MVO-jaarverslag
Meest bekeken berichten
Recente reacties