Bandenprof debuteert met 45 leden

Het nieuwe werkplaatsconcept Bandenprof gaat bij de start voortvarend aan de slag met direct 45 ervaren deelnemers. Bandenprof heeft gekozen voor een gedifferentieerde invulling van de landelijke uitstraling. En heel belangrijk, een strategische samenwerking met het kwaliteitslabel Leaseprof.

Het concept Bandenprof gaat van start met 45 deelnemers, waarvan 23 garagebedrijven partner zijn bij Leaseprof (Leaseprof heeft in totaal een tachtigtal leden), 15 voormalige Point S-leden en een aantal nieuwe deelnemers die zich hebben gemeld.

Het nieuwe werkplaatsconcept is tot stand gekomen door een unieke samenwerking tussen Leaseprofpionier Raymond Uijtendaal en kenner van de bandenbranche Wim Reijmerink, die tot voor kort de belangen van Point S in ons land vertegenwoordigde.

“We kunnen het concept echt van nul af aan invullen. Daarbij hebben we goed gekeken naar de wensen van zowel de potentiële werkplaats- dan wel bandenklant als naar de manier waarop de betreffende ondernemers zich willen en kunnen profileren. Zo benutten we de kracht van iedere individuele ondernemer”, legt Reijmerink uit.

Lees vrijdag het complete verhaal met de achtergronden in de nieuwste editie van het Aftersales Magazine. Dat kan dan hier (link werkt pas op 21 november).

Jos Veldhuisen

Hoofdredacteur Aftersales Magazine met als persoonlijk motto: 'I am Aftersales'

Van Jos Veldhuisen zijn er nog 1678 artikelen verschenen. Meest recente artikelen van Jos Veldhuisen

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *