Het nieuwe werkplaatsconcept Bandenprof gaat bij de start voortvarend aan de slag met direct 45 ervaren deelnemers. Bandenprof heeft gekozen voor een gedifferentieerde invulling van de landelijke uitstraling. En heel belangrijk, een strategische samenwerking met het kwaliteitslabel Leaseprof.

Het concept Bandenprof gaat van start met 45 deelnemers, waarvan 23 garagebedrijven partner zijn bij Leaseprof (Leaseprof heeft in totaal een tachtigtal leden), 15 voormalige Point S-leden en een aantal nieuwe deelnemers die zich hebben gemeld.

Het nieuwe werkplaatsconcept is tot stand gekomen door een unieke samenwerking tussen Leaseprofpionier Raymond Uijtendaal en kenner van de bandenbranche Wim Reijmerink, die tot voor kort de belangen van Point S in ons land vertegenwoordigde.

“We kunnen het concept echt van nul af aan invullen. Daarbij hebben we goed gekeken naar de wensen van zowel de potentiële werkplaats- dan wel bandenklant als naar de manier waarop de betreffende ondernemers zich willen en kunnen profileren. Zo benutten we de kracht van iedere individuele ondernemer”, legt Reijmerink uit.

Lees vrijdag het complete verhaal met de achtergronden in de nieuwste editie van het Aftersales Magazine. Dat kan dan hier (link werkt pas op 21 november).

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
4 november 2025
2,2 procent meer occasions verkocht
4 november 2025
Bosch vernieuwt online trainingsprogramma
4 november 2025
Campus VTS: een nieuwe stap vooruit voor garages
4 november 2025
Autobedrijf aansprakelijk na hack mailbox?
3 november 2025
Autoverkoop zet stijgende lijn voort in oktober
3 november 2025
AutoProfijt op weg naar de 100
Meest bekeken berichten
Recente reacties