BMW is met het Duitse software bedrijf SAP bezig met de ontwikkeling van een virtuele reclamezuil voor in de auto. iDrive laat reclame-functies integreren die op maat van de bestuurder zijn gesneden.

De technologie moet van de actuele locatie van de auto en de consumptie-geschiedenis van de bestuurder gerichte reclames aanbieden. De Duitse autoconstructeur benadrukt wel dat het aanbod alleen wordt geactiveerd indien de autobestuurder zich akkoord heeft verklaard met de ontvangst van commerciële voorstellen.

Onder meer zouden de boodschappen kunnen verwijzen naar de aanwezigheid van een vestiging van een restaurantketen langsheen de geplande route van de autobestuurder. Ook zou de chauffeur attent kunnen worden gemaakt op de aanwezigheid van winkelcentra of speciale aanbiedingen. Ook zou actuele parkeerinformatie op het dashboard kunnen verschijnen, compleet met prijzen en locaties.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
3 juli 2025
All-seasonband General Tire voor suv
3 juli 2025
AkzoNobel met Solera in datagestuurde duurzaamheid
3 juli 2025
Totale occasionverkoop H1 stijgt 4,2 procent
3 juli 2025
Cyberveiligheid zet branche op scherp
2 juli 2025
Hella Gutmann integreert KI in diagnoseapparatuur
2 juli 2025
B-to-C occasionverkopen H1 nagenoeg gelijk
Meest bekeken berichten
Recente reacties