Het netwerk Bosch Car Service is technisch partner van de Tour 2011. Tijdens iedere rit zet het bedrijf twee takelwagens met diagnoseapparatuur in voor pechgevallen of om technische bijstand te verlenen aan alle auto’s in de koers- of reclamekaravaan.

Tijdens bergritten worden drie takelwagens ingezet. Het netwerk van 457 Bosch Car Service-garages in Frankrijk biedt de nodige ondersteuning, waarvan 119 garages langs het parcours gevestigd zijn.

Na de pechhulpondersteuning in Montélimar vorig jaar en ook dit jaar, is deze actie een nieuwe samenwerking tussen de Bosch Car Service-teams van Frankrijk, Nederland en België. “Onze divisie Automotive Aftermarket is een Frankrijk-Benelux-organisatie. We zoeken daarom steeds meer acties waar we gezamenlijk en over de grenzen heen onze schouders onder kunnen zetten. Het bevordert ook de teamgeest en de samenwerking tussen de garages in de drie landen,” aldus Gerwin Vegter, marketingdirecteur voor Frankrijk en de Benelux.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
23 oktober 2025
BOVAG/RAI: 361.000 nieuwe auto’s in 2026
23 oktober 2025
Sustainable Repair Network AkzoNobel breidt zich uit
23 oktober 2025
VACO: Kwart auto’s rijdt op vierseizoenenbanden
23 oktober 2025
Nico Stolk verlaat ABS
23 oktober 2025
Terechte winnaar
22 oktober 2025
Omzet GPC 4,9 procent hoger in derde kwartaal
Meest bekeken berichten
Recente reacties