Bosch zal binnenkort de website Mijnboschcarservice.nl gaan starten. De site moet het karakter van een klantencommunity krijgen, waarbij er actiematig maar ook door een aantal slimme diensten meer binding wordt gecreëerd tussen de werkplaatsklant en de Bosch Car Service bedrijven (BCS).

Daar vallen ook zakelijke rijders onder. Bosch zal dit en volgend jaar actiever gaan werken aan het realiseren van contractafspraken tussen leasemaatschappijen en het BCS-netwerk.

Overigens wil Bosch er wel voor waken dat er bij een Bosch Car Service bedrijf een gezonde mix van zowel particuliere als zakelijke klanten in de werkplaats aanwezig is om de afhankelijkheid van één klantensegment te voorkomen.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
9 juli 2025
Twee auto’s extra per maand
8 juli 2025
Tesla-rijders besparen 32 miljoen ton CO₂-uitstoot
8 juli 2025
Prijs occasion stijgt zes maanden op rij
8 juli 2025
Elektriciteitsverbruik wegverkeer in vijf jaar vervijfvoudigd
8 juli 2025
Serenco breidt assortiment Powerhand uit
8 juli 2025
Steeds minder nieuwe daklozen
Meest bekeken berichten
Recente reacties