Branchevereniging Bovag zal begin volgend jaar stoppen met haar occasionwebsite. Zij wil zich als onafhankelijke partij inzetten om leden te helpen zich online beter te presenteren. Dat meldt Bovagkrant.

Binnen het nieuwe plan wil Bovag met Autotrack.nl samenwerken. Deze partij zorgde de laatste zeven jaar voor de inhoud van Bovag.nl/occasions. Volgens marketingmanager Martijn Visser zal Bovag zich voornamelijk gaan richten op het gebruik van het Bovag-logo, het Bovag-garantie-logo, zorgen voor een duidelijke uitleg van het belang van Bovag-garantie. Daarnaast zullen er ook afspraken gemaakt worden over het integreren van reviews op occasionportals van leden.

Op technisch vlak zal er een controleslag komen om misbruik van het Bovag-merk tegen te gaan. Zo zal er automatisch ‘onderzocht’ worden of een adverteerder lid is van de vereniging of niet.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
24 december 2025
Best gelezen in 2025: RDW compenseert eigenaren kampeerauto
24 december 2025
Nieuw verkeersbord voor milieuzones
24 december 2025
Kennismaken met equipment in Koskamp Experience Center
23 december 2025
Eurorepar Car Service doneert aan Ambulance Wens
23 december 2025
Wat verandert er voor autobezitters in 2026?
23 december 2025
Autotaalglas Alphen aan den Rijn is verhuisd
Meest bekeken berichten
Recente reacties