Cartal Rijsbergen introduceert eigen remmenlijn

De moderne consument wil, mede om budgettechnische reden, een keuze kunnen maken. Dat slaat op merken, maar ook op de prijs-kwaliteitverhouding. Dat geldt ook voor de werkplaatsklant. Garagebedrijven dienen daar op in te spelen.

Om garages te helpen de keuzemogelijkheid voor hun klanten te vergroten, introduceert de grossiersgroep Cartal Rijsbergen een eigen lijn remdelen. Deze remmenlijn zal op de aanstaande Expo van Cartal Rijsbergen (17-19 maart) in het AZ stadion te Alkmaar voor het eerst onder het Across-label worden aangeboden.

Across is het eigen merk van de grossiersgroep. Onder dit label worden al diverse olieproducten en koelvloeistof aangeboden. “De Across-remdelen zullen overigens niet als een budgetlijn worden gepositioneerd, maar als een matching quality alternatief”, benadrukt directeur Eric Jansen. “Het voordeel van een eigen merk is dat je het exclusief in de markt kan positioneren. Concurrenten zijn altijd snel met het kopiëren van wat wij nieuw ontwikkelen. Met een eigen productlijn kan dat niet. Met het Across-label zijn we door het onderscheidende aanbod beter in staat een voorsprong op de concurrentie te bewerkstelligen.”

Mogelijkheden

In het nieuwe magazine dat 25 februari verschijnt, staat ook te lezen dat Cartal Rijsbergen zeker ook meer mogelijkheden ziet in de verdere professionalisering van werkplaatsconcepten die zij ondersteunen. Zo staat Autofirst klaar om te kunnen worden uitgerold en het nieuwe concept van AD Nederland biedt ook mogelijkheden.

Jos Veldhuisen

Hoofdredacteur Aftersales Magazine met als persoonlijk motto: 'I am Aftersales'

Van Jos Veldhuisen zijn er nog 1683 artikelen verschenen. Meest recente artikelen van Jos Veldhuisen

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *