CROP zet in op e-business

Car Repair Online Products (CROP) heeft afgelopen weekend op Nonpaints.com een nieuwe webshop gelanceerd. Nieuw is het digitale trainingscentrum dat in de site is opgenomen. Daarnaast zijn ook de navigatie, zoekfunctie en helpdesk verbeterd.

Dexter Driessen van CROP: “Met de nieuwe webshop geeft Car Repair Online Products verdere invulling aan de e-business strategie, waarmee klanten inkoop-, administratie- en logistieke kosten kunnen verlagen.”

Ook over de assistentie richting de websitebezoeker en online klanten is nagedacht. “Indien de bezoeker advies of hulp wil bij zijn zoektocht naar het juiste product of dienst, kan hij eenvoudig contact opnemen via de live chat, waar hij direct met één van de medewerkers van Car Repair Online Products kan chatten”, aldus Driessen.

Tevens is er een mobiele versie van de webshop ontwikkeld, die onder meer werkt op een Iphone, HTC en Blackberry. De bezoeker krijgt automatisch een compacte website te zien waarmee alle producten bekeken en besteld kunnen worden.

Esmée Dirkse

Webmanager, officemanager, eventmanager; Esmée draait er haar hand niet voor om. In de afgelopen jaren heeft het takenpakket voor Aftersales Magazine een mooie evolutie laten zien, waarvan de gepubliceerde berichten slechts een kleine afspiegeling zijn.

Van Esmée Dirkse zijn er nog 2717 artikelen verschenen. Meest recente artikelen van Esmée Dirkse

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.