Denso After Market gaat deelnemen aan het loyaliteitsprogramma van TRW-Diamonds van TRW Automotive Aftermarket. Garages kunnen dankzij de samenwerking vanaf nu punten verdienen met producten die zij hebben afgenomen bij twee van de grootste merken ter wereld.  

Het TRW-Diamonds programma blijft maar groeien. Monteurs in de garages kunnen met elk verkocht product punten (Diamonds) sparen, die kunnen worden ingewisseld voor luxe cadeaus. Garages die willen deelnemen aan het loyaliteitsprogramma en hun eerste Diamonds willen sparen, gaan naar: www.trwdiamonds.com en volgen de aanwijzingen. De website is beschikbaar in zeven talen: Engels, Duits, Frans, Spaans, Portugees, Pools en Nederlands.

“Het TRW-Diamonds programma is er altijd op gericht geweest om garages te laten profiteren van aankopen van meerdere merken. Dat is vanaf nu mogelijk”, zegt Aleander Knorn van TRW. “Daarnaast kunnen we via het TRW-Diamonds programma garages direct bereiken met product- en promotionele informatie. Met een groter aantal partners kunnen we nog meer garages bereiken en wordt het nog aantrekkelijker voor de garagebedrijven. Het is een spannende tijd; de markt toont veel interesse voor TRW-Diamonds. Op het hoogste niveau zijn er besprekingen gaande met andere grote OE-aftermarket leveranciers.”

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
15 september 2025
Gebruik van gebruikte onderdelen
12 september 2025
ISP-groep plaatst kanttekening bij Data Act
12 september 2025
Auto Prof introduceert Commissie van Advies
12 september 2025
Vijftig jaar automotive innovaties
11 september 2025
Garage Michielsen wordt TOP Merkspecialist
11 september 2025
Hogere omzet, lagere winst autodealers
Meest bekeken berichten
Recente reacties