Denso After Market gaat deelnemen aan het loyaliteitsprogramma van TRW-Diamonds van TRW Automotive Aftermarket. Garages kunnen dankzij de samenwerking vanaf nu punten verdienen met producten die zij hebben afgenomen bij twee van de grootste merken ter wereld.  

Het TRW-Diamonds programma blijft maar groeien. Monteurs in de garages kunnen met elk verkocht product punten (Diamonds) sparen, die kunnen worden ingewisseld voor luxe cadeaus. Garages die willen deelnemen aan het loyaliteitsprogramma en hun eerste Diamonds willen sparen, gaan naar: www.trwdiamonds.com en volgen de aanwijzingen. De website is beschikbaar in zeven talen: Engels, Duits, Frans, Spaans, Portugees, Pools en Nederlands.

“Het TRW-Diamonds programma is er altijd op gericht geweest om garages te laten profiteren van aankopen van meerdere merken. Dat is vanaf nu mogelijk”, zegt Aleander Knorn van TRW. “Daarnaast kunnen we via het TRW-Diamonds programma garages direct bereiken met product- en promotionele informatie. Met een groter aantal partners kunnen we nog meer garages bereiken en wordt het nog aantrekkelijker voor de garagebedrijven. Het is een spannende tijd; de markt toont veel interesse voor TRW-Diamonds. Op het hoogste niveau zijn er besprekingen gaande met andere grote OE-aftermarket leveranciers.”

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
15 december 2025
Nu meer 2015-auto’s dan nieuw geleverd
12 december 2025
Plan je moment!
12 december 2025
Ruim 100 euro verschil in kosten van laden
12 december 2025
Niet gedeeld, wel zelfrijdend
12 december 2025
Revisie krijgt eindelijk de aandacht die het verdient
11 december 2025
‘Voorkeur voor originele onderdelen daalt’
Meest bekeken berichten
Recente reacties