Enige honderden bezoekers, veelal van autobedrijven uit de regio, waren gisteravond aanwezig bij de officiële opening van Koskamp Zutphen. De vestiging aan de Litauensestraat is de elfde van de grossiersgroep.

Ter plekke konden de belangstellenden zich breed informeren over het aanbod van de grossiersgroep, niet in de laatste plaats door een kijkje te nemen in het gloednieuwe magazijncomplex.

In zijn openingsspeech meldde directeur Bram Teun Koskamp dat autobedrijven bij Koskamp op meer kunnen rekenen dan alleen maximale beschikbaarheid van onderdelen en banden. Tot de dienstverlening behoren ook marketingondersteuning, technische en commerciële trainingen, productinformatieavonden en bovenal het delen van kennis – niet in de laatste plaats bij het belangrijke onderwerp connectiviteit. “Zeker binnen het universele autobedrijf is telematica een thema waaraan nog te weinig aandacht wordt geschonken. In de nabije toekomst, en eigenlijk al vandaag, wordt de mate van digitale koppeling bepalend voor de loyaliteit. Vergeet niet dat voor de hele aftermarket bedrijfskolom de eurostroom begint bij de werkplaatsklant. Die betaalt de factuur van het autobedrijf.”

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
24 oktober 2025
Netwerk Omoda & Jaecoo groeit naar twaalf dealer-partners
24 oktober 2025
Apk en betaalbaar onderhoud
23 oktober 2025
Optimal herziet assortiment motorsteunen
23 oktober 2025
BOVAG/RAI: 361.000 nieuwe auto’s in 2026
23 oktober 2025
Sustainable Repair Network AkzoNobel breidt zich uit
23 oktober 2025
VACO: Kwart auto’s rijdt op vierseizoenenbanden
Meest bekeken berichten
Recente reacties