Een 8,7 voor Blij dat ik Rij-abonnees

De klanten van bedrijven die aangesloten zijn bij Blijdatikrij.nl, de marktspot voor autoreparatie en onderhoud, hebben deze autobedrijven beoordeeld op de uitgevoerde onderhouds- en reparatiewerkzaamheden. Zij scoorden gemiddeld het cijfer 8,7 voor het gegunde werk.

De beoordelingen betreffen werkzaamheden die uitgevoerd zijn nadat deze bedrijven een aanbieding gedaan hadden via de website. Benno Nekeman van Blijdatikij.nl: “We zijn erg trots dat onze abonnees zo hoog scoren. Het zegt iets over de het type ondernemer, zowel universeel als dealer, dat aan een nieuw concept als Blijdatikrij.nl deelneemt. De deelnemers zien duidelijk de toegevoegde waarde en kunnen die dus blijkbaar prima vertalen richting de klant. We hebben dan ook met veel plezier de bijbehorende awards uitgereikt.”

Blij dat ik Rij zal elk jaar in januari de prijzen uitreiken aan de autobedrijven op basis van de beoordelingen door consumenten.

Esmée Dirkse

Webmanager, officemanager, eventmanager; Esmée draait er haar hand niet voor om. In de afgelopen jaren heeft het takenpakket voor Aftersales Magazine een mooie evolutie laten zien, waarvan de gepubliceerde berichten slechts een kleine afspiegeling zijn.

Van Esmée Dirkse zijn er nog 2717 artikelen verschenen. Meest recente artikelen van Esmée Dirkse

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *