Profile Tyrecenter heeft op haar website een goed jaar achter de rug. Het bedrijf verkocht online 300 procent meer band-velgcombinaties dan in de winter van 2011. Autobezitters kiezen door de crisis wel massaal voor de goedkopere stalen velg in plaats van de lichtmetalen variant.

Gemiddeld besteden automobilisten online bij Profile Tyrecenter voor 795 euro aan band-velg combinaties. Volgens Luc van Bussel, ceo van het bandenbedrijf kiezen consumenten hier bewust voor: “Winterbanden en velgen kun je los van elkaar kopen, maar worden door de consument gezien als één product. Klanten kiezen online dus bewust voor het gemak.”

Klanten van de webshop besluiten ook vaker de betaling in termijnen te voldoen.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
18 december 2025
Carwash Partspoint krijgt duurzaamheidskeurmerk
18 december 2025
Figiefa mist aftermarket in Automotive Package
18 december 2025
Nu al meer drankrijders dan in heel 2024
18 december 2025
Auto Kuipers Groep opent vijfde vestiging
18 december 2025
Overname Athlon door Arval bijna rond
18 december 2025
Recyclingbijdrage blijft 22,50 euro tot 2030
Meest bekeken berichten
Recente reacties