Profile Tyrecenter heeft op haar website een goed jaar achter de rug. Het bedrijf verkocht online 300 procent meer band-velgcombinaties dan in de winter van 2011. Autobezitters kiezen door de crisis wel massaal voor de goedkopere stalen velg in plaats van de lichtmetalen variant.

Gemiddeld besteden automobilisten online bij Profile Tyrecenter voor 795 euro aan band-velg combinaties. Volgens Luc van Bussel, ceo van het bandenbedrijf kiezen consumenten hier bewust voor: “Winterbanden en velgen kun je los van elkaar kopen, maar worden door de consument gezien als één product. Klanten kiezen online dus bewust voor het gemak.”

Klanten van de webshop besluiten ook vaker de betaling in termijnen te voldoen.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
9 december 2025
Renault gaat elektrische Fords bouwen
9 december 2025
19 procent meer ongevallen in winter
9 december 2025
ERA breidt uit met radiatoren en intercoolers
9 december 2025
‘Registratie schadevrije jaren krijgt update’
9 december 2025
Buiten kantooruren: Dakar als jongensdroom
8 december 2025
Jaarcijfers Greenwheels: grotere vloot, jongere gebruikers
Meest bekeken berichten
Recente reacties