Profile Tyrecenter heeft op haar website een goed jaar achter de rug. Het bedrijf verkocht online 300 procent meer band-velgcombinaties dan in de winter van 2011. Autobezitters kiezen door de crisis wel massaal voor de goedkopere stalen velg in plaats van de lichtmetalen variant.

Gemiddeld besteden automobilisten online bij Profile Tyrecenter voor 795 euro aan band-velg combinaties. Volgens Luc van Bussel, ceo van het bandenbedrijf kiezen consumenten hier bewust voor: “Winterbanden en velgen kun je los van elkaar kopen, maar worden door de consument gezien als één product. Klanten kiezen online dus bewust voor het gemak.”

Klanten van de webshop besluiten ook vaker de betaling in termijnen te voldoen.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
1 december 2025
‘Occasionverkoper laat structureel kansen liggen’
1 december 2025
Registraties november in de plus, jaartotaal blijft nog achter
1 december 2025
Leugens, grove leugens en…
28 november 2025
Autotechnica Amsterdam overgenomen door Alliance
28 november 2025
Lynk & Co stopt abonnementen en focust op verkoop
28 november 2025
Beste Leasemaatschappijen 2026 bekend
Meest bekeken berichten
Recente reacties