Frank Ruygrok in dienst bij Autotrack

Autotrack.nl heeft Frank Ruygrok aangetrokken als nieuwe salesmanager. In zijn nieuwe functie gaat hij zich toeleggen op het aansturen van het salesteam van Autotrack.nl. Daarnaast gaat hij een belangrijke rol spelen bij het begeleiden van autobedrijven in hun digitaliseringsproces.

Frank Ruygrok verdiende zijn sporen onder meer bij KPN Telecom en & Beyond. Vanaf 2004 was hij werkzaam bij Bovag, waar hij de functies productmanager en vervolgens manager buitendienst en ledenservice vervulde. Na negen jaar Bovag werd het tijd voor een nieuwe uitdaging. De overstap van Bovag naar Autotrack.nl voelde voor Ruygrok als een logische keuze omdat beide partijen kwaliteit, betrouwbaarheid en transparantie als kernwaarden naleven. En zijn nieuwe functie, waarin digitalisering centraal staat, biedt hem de uitdaging waar hij naar op zoek was.

“Technologische ontwikkelingen gaan momenteel zo snel, er is nu al veel meer mogelijk dan we vijf jaar geleden dachten. Aan de andere kant zie ik dat er veel autobedrijven zijn die zich nog steeds afwachtend opstellen ten opzichte van de inzet van digitale verkoopkanalen. Mijn persoonlijke uitdaging is om deze ondernemers ‘mee te krijgen’ en ze te overtuigen van de strategische rol die internet marketing kan realiseren. Bijvoorbeeld door te gebruik te maken van online inruilvoorstel, reviews of van online concurrentieanalyses,” aldus Frank Ruygrok.

Esmée Dirkse

Webmanager, officemanager, eventmanager; Esmée draait er haar hand niet voor om. In de afgelopen jaren heeft het takenpakket voor Aftersales Magazine een mooie evolutie laten zien, waarvan de gepubliceerde berichten slechts een kleine afspiegeling zijn.

Van Esmée Dirkse zijn er nog 2717 artikelen verschenen. Meest recente artikelen van Esmée Dirkse

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.