De inzet van moderne sociale media zoals Whatsapp bij schade aan voertuigen, maakt het verlenen van hulp efficiënter en effectiever. Dat blijkt uit een proefperiode met deze nieuwe mogelijkheden door SOS International.

Door bijvoorbeeld een foto te appen van een kapotte bumper of stormschade kunnen de hulpverleners beter en sneller beslissen wat voor hulp er geboden moet worden. Door ook een locatie te appen weet men tot op de meter nauwkeurig waar hulp nodig is.

Klanten vinden het prettig om te kunnen communiceren via Whatsapp en reageren positief en enthousiast op de nieuwe mogelijkheid. De eenvoud en het gemak worden dan het meest genoemd. De eerste resultaten van de proef zijn voor SOS-International in ieder geval voldoende reden om de proef de komende periode verder uit te breiden. Zo wordt deze service vanaf de komende vakantie ook beschikbaar in het buitenland.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
20 november 2025
Van Mossel neemt twee Britse dealergroepen over
20 november 2025
TransConnect breidt uit op Duitse markt
20 november 2025
Kabinet
20 november 2025
Stijgende naamsbekendheid door AutoFirst
19 november 2025
Indoor navigatie voor Hyundai
19 november 2025
Schadegarant op de bres voor gebruikte delen
Meest bekeken berichten
Recente reacties