Werktuigengigant Stanley Black and Decker gaat de Spaanse voetbalclub FC Barcelona sponsoren. Het akkoord heeft betrekking op het elektrisch gereedschap, het handgereedschap en de veiligheidsmerken Stanley, Black and Decker, DeWalt en Facom.

Dit strategische partnerschap zal een aanzienlijke merkzichtbaarheid aanbrengen voor een aantal van ’s werelds meest bekende en gewaardeerde merken van gereedschap. Het houdt ook LED-reclame in tijdens de wereldwijde en wekelijkse uitzendingen in meer dan 200 landen van de wedstrijden van het team, de aanwezigheid op Barca TV en op de website en de social media van de club. Die worden gevolgd en bekeken door meer dan 320 miljoen fans en volgers. Geen enkele andere club ter wereld scoort beter.

Scott Bannell, VP Brand Management & Licensing van Stanley Black and Decker, zei tijdens de persconferentie onder meer dit: “Deze samenwerking met FC Barcelona is een bewijs van onze onophoudelijke investeringen en inzet voor de sport in het algemeen en het voetbal in het bijzonder. Het biedt ons het perfecte podium om Stanley Black & Deckers merkenportfolio in de spots te zetten en te communiceren met onze klanten via een spannend verhaal en promoties over alle markten wereldwijd.”

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
5 december 2025
Car Service Partner groeit met vier bedrijven
5 december 2025
SWOV: Impopulaire maatregelen nodig voor vergroten verkeersveiligheid
5 december 2025
RAI Automotive Industry NL luidt de noodklok
5 december 2025
Vijftig elektrische Mini’s voor Profile
5 december 2025
Texa lanceert E-Diag Charger
4 december 2025
Omzet Autodoc stijgt met 17,0 procent
Meest bekeken berichten
Recente reacties