Werktuigengigant Stanley Black and Decker gaat de Spaanse voetbalclub FC Barcelona sponsoren. Het akkoord heeft betrekking op het elektrisch gereedschap, het handgereedschap en de veiligheidsmerken Stanley, Black and Decker, DeWalt en Facom.

Dit strategische partnerschap zal een aanzienlijke merkzichtbaarheid aanbrengen voor een aantal van ’s werelds meest bekende en gewaardeerde merken van gereedschap. Het houdt ook LED-reclame in tijdens de wereldwijde en wekelijkse uitzendingen in meer dan 200 landen van de wedstrijden van het team, de aanwezigheid op Barca TV en op de website en de social media van de club. Die worden gevolgd en bekeken door meer dan 320 miljoen fans en volgers. Geen enkele andere club ter wereld scoort beter.

Scott Bannell, VP Brand Management & Licensing van Stanley Black and Decker, zei tijdens de persconferentie onder meer dit: “Deze samenwerking met FC Barcelona is een bewijs van onze onophoudelijke investeringen en inzet voor de sport in het algemeen en het voetbal in het bijzonder. Het biedt ons het perfecte podium om Stanley Black & Deckers merkenportfolio in de spots te zetten en te communiceren met onze klanten via een spannend verhaal en promoties over alle markten wereldwijd.”

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
3 juli 2025
All-seasonband General Tire voor suv
3 juli 2025
AkzoNobel met Solera in datagestuurde duurzaamheid
3 juli 2025
Totale occasionverkoop H1 stijgt 4,2 procent
3 juli 2025
Cyberveiligheid zet branche op scherp
2 juli 2025
Hella Gutmann integreert KI in diagnoseapparatuur
2 juli 2025
B-to-C occasionverkopen H1 nagenoeg gelijk
Meest bekeken berichten
Recente reacties