Hyundai legt prioriteit bij zakelijke markt

Huyndai legt steeds meer de prioriteit bij het verhogen van het marktaandeel in de zakelijke markt. Diverse Hyundai-dealers hebben al contact met bedrijven in de regio, houden zakelijke bijeenkomsten voor (potentiële) relaties of zijn druk bezig zakelijke deals voor te bereiden.

Auto Smolders in Eindhoven, Tilburg en Westerhoven deelt die visie. Het eerste resultaat hiervan is de aflevering op vrijdag 9 december van vijftien Hyundai’s i10 aan uitzendorganisatie Polned in Bergeijk. Directeur Ben Smolders: “Voorheen had Polned tien Hyundai’s Atos. Vanwege de goede ervaringen hiermee, heeft het bedrijf weer voor Hyundai gekozen.”

Hyundai start in het eerste kwartaal van 2012 in Nederland met het occasionlabel I-Best voor haar merkdealers.

Esmée Dirkse

Webmanager, officemanager, eventmanager; Esmée draait er haar hand niet voor om. In de afgelopen jaren heeft het takenpakket voor Aftersales Magazine een mooie evolutie laten zien, waarvan de gepubliceerde berichten slechts een kleine afspiegeling zijn.

Van Esmée Dirkse zijn er nog 2717 artikelen verschenen. Meest recente artikelen van Esmée Dirkse

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *