Motivepro heeft, in samenwerking met Laathetmeweten.nl, voor importeurs, dealerbedrijven, universele garagebedrijven en retailers, autoschade- en ruitschadeherstelbedrijven een actieplatform gelanceerd. Vanaf vandaag hebben bedrijven de mogelijkheid om hun acties en aanbiedingen locatiegebonden onder de aandacht te brengen.

"Als je kijkt naar de websites van de diverse automerken, dan staan daar integraal de lopende acties van de merken op vermeld. Daarnaast sturen diverse aanbieders, ook vanuit de aftermarket, met enige regelmaat ongeadresseerd aanbiedingen en acties bij de automobilist door de brievenbus", legt Sjoerd van Esch van Motivepro uit.

De website is een centraal internetplatform waarop consumenten, gecategoriseerd naar branche, allerlei aanbiedingen en acties kunnen vinden van aanbieders in diverse sectoren.
Enkele voorbeelden van acties op de website zijn korting- of actiepakketten op een nieuwe auto, een APK-aanbieding, navigatiesysteem of een uitdeukdag.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
16 september 2025
RAI Vereniging: Mobiliteitsplannen onvoldoende
16 september 2025
Helft elektrische rijders haalt actieradius niet
16 september 2025
Cor Baltus draagt stokje over aan Marco Faulenbach
16 september 2025
Chinees aanbod op AutoScout24 stijgt 34 procent
16 september 2025
Nog drie dealerbedrijven voor Omoda & Jaecoo
16 september 2025
3D-geprinte onderdelen uit afval
Meest bekeken berichten
Recente reacties