Motivepro heeft, in samenwerking met Laathetmeweten.nl, voor importeurs, dealerbedrijven, universele garagebedrijven en retailers, autoschade- en ruitschadeherstelbedrijven een actieplatform gelanceerd. Vanaf vandaag hebben bedrijven de mogelijkheid om hun acties en aanbiedingen locatiegebonden onder de aandacht te brengen.

"Als je kijkt naar de websites van de diverse automerken, dan staan daar integraal de lopende acties van de merken op vermeld. Daarnaast sturen diverse aanbieders, ook vanuit de aftermarket, met enige regelmaat ongeadresseerd aanbiedingen en acties bij de automobilist door de brievenbus", legt Sjoerd van Esch van Motivepro uit.

De website is een centraal internetplatform waarop consumenten, gecategoriseerd naar branche, allerlei aanbiedingen en acties kunnen vinden van aanbieders in diverse sectoren.
Enkele voorbeelden van acties op de website zijn korting- of actiepakketten op een nieuwe auto, een APK-aanbieding, navigatiesysteem of een uitdeukdag.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
18 april 2025
Schadeafhandeling Toyota Nederland via Openclaims
18 april 2025
Harvest Automotive benoemd tot officiële distributeur Atera
18 april 2025
Invoering betaald parkeren: ‘Het interesseert de gemeente niet’
17 april 2025
One-stop-shop-visie krijgt vorm
17 april 2025
42 procent minder verkeersdoden in 25 jaar
17 april 2025
Geen extra monteur maar extra bruggen
Meest bekeken berichten
Recente reacties