Markeur heeft in de eerste drie kwartalen van 2010 een nettowinst van 3,5 miljoen euro gerealiseerd. Het resultaat is beter ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar, toen er nog 1,5 miljoen euro verlies geleden werd.

Vooral de divisies Multilease, Multirent en Het Motorhuis hebben het beter gedaan dan vorig jaar, waarbij Het Motorhuis boven verwachting gepresteerd heeft. De afzet van de brandstofdivisie Multi Energy is stabiel en kent een langzame ontwikkeling. In de markt voor schadeherstel heeft Het Autoschadehuis het nog steeds zwaar, maar stabiliseert de omzet door groei van de bestaande klanten en uitbreiding met nieuwe klanten.

Over het algemeen genomen blijft Markeur voorzichtig optimistisch voor de komende periode. Exacte omzetcijfers zijn echter niet bekend gemaakt. Wel blijkt Markeur overnames opgenomen te hebben in hun strategische groeivisie tot en met 2015 en is het recent gestart met het selecteren van ondernemingen die passen in de geformuleerde acquisitiestrategie. In de visie staat ook dat men de omzet substantieel wil laten groeien en de processen verder wil stroomlijnen.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
30 juni 2025
Dekra viert honderdste verjaardag
30 juni 2025
RAI Vereniging: Zet mobiliteit centraal
30 juni 2025
Clepa presenteert duurzaamheidsmanifest
30 juni 2025
Focus op bandenafzet
27 juni 2025
Formeel akkoord over cao MvT
27 juni 2025
123Ruit toont ambitie in MVO-jaarverslag
Meest bekeken berichten
Recente reacties