USN-Centuri heeft de 1.000.000e Coldax accu verkocht. Om deze mijlpaal te vieren kreeg de hele crew van Autoprofi Hoogeveen stoere Coldax-hoodies en Richard de Jager een waardebon voor vier kaarten voor PEC Zwolle – FC Groningen van 4 april 2014 waarvoor de ‘Automatters’ compleet in de watten gelegd worden.

Toen USN-Centuri in 2002 zijn private label accu introduceerde onder de merknaam Coldax kon niemand vermoeden dat deze lijn zich zou ontwikkelen tot de huidige omvang.

In de loop der jaren zijn er naast de accu’s ook lampen, spiraalveren, olie en koelvloeistoffen, wisserbladen, waterpompen en startmotoren en dynamo’s geïntroduceerd. De populariteit van Coldax is nog steeds groeiende vanwege de goede prijs-kwaliteitsverhouding: het merk claimt dat het zichzelf minimaal twintig procent onder de bekende A-merken heeft gepositioneerd.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
5 december 2025
Car Service Partner groeit met vier bedrijven
5 december 2025
SWOV: Impopulaire maatregelen nodig voor vergroten verkeersveiligheid
5 december 2025
RAI Automotive Industry NL luidt de noodklok
5 december 2025
Vijftig elektrische Mini’s voor Profile
5 december 2025
Texa lanceert E-Diag Charger
4 december 2025
Omzet Autodoc stijgt met 17,0 procent
Meest bekeken berichten
Recente reacties