USN-Centuri heeft de 1.000.000e Coldax accu verkocht. Om deze mijlpaal te vieren kreeg de hele crew van Autoprofi Hoogeveen stoere Coldax-hoodies en Richard de Jager een waardebon voor vier kaarten voor PEC Zwolle – FC Groningen van 4 april 2014 waarvoor de ‘Automatters’ compleet in de watten gelegd worden.

Toen USN-Centuri in 2002 zijn private label accu introduceerde onder de merknaam Coldax kon niemand vermoeden dat deze lijn zich zou ontwikkelen tot de huidige omvang.

In de loop der jaren zijn er naast de accu’s ook lampen, spiraalveren, olie en koelvloeistoffen, wisserbladen, waterpompen en startmotoren en dynamo’s geïntroduceerd. De populariteit van Coldax is nog steeds groeiende vanwege de goede prijs-kwaliteitsverhouding: het merk claimt dat het zichzelf minimaal twintig procent onder de bekende A-merken heeft gepositioneerd.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
21 november 2025
Bob Velthuis beoogd voorzitter BOVAG Onafhankelijke Autobedrijven
21 november 2025
Gaspedaal.nl analyseert 14 miljoen apk-rapporten
21 november 2025
‘Geen grossierswisseling voor een concept’
21 november 2025
Meer en meer particulieren aan de EV
20 november 2025
Van Mossel neemt twee Britse dealergroepen over
20 november 2025
TransConnect breidt uit op Duitse markt
Meest bekeken berichten
Recente reacties