USN-Centuri heeft de 1.000.000e Coldax accu verkocht. Om deze mijlpaal te vieren kreeg de hele crew van Autoprofi Hoogeveen stoere Coldax-hoodies en Richard de Jager een waardebon voor vier kaarten voor PEC Zwolle – FC Groningen van 4 april 2014 waarvoor de ‘Automatters’ compleet in de watten gelegd worden.

Toen USN-Centuri in 2002 zijn private label accu introduceerde onder de merknaam Coldax kon niemand vermoeden dat deze lijn zich zou ontwikkelen tot de huidige omvang.

In de loop der jaren zijn er naast de accu’s ook lampen, spiraalveren, olie en koelvloeistoffen, wisserbladen, waterpompen en startmotoren en dynamo’s geïntroduceerd. De populariteit van Coldax is nog steeds groeiende vanwege de goede prijs-kwaliteitsverhouding: het merk claimt dat het zichzelf minimaal twintig procent onder de bekende A-merken heeft gepositioneerd.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
6 november 2025
Auto Prof 2026 groter dan in 2025
6 november 2025
AutoScout24: Prijs occasion stijgt weer
6 november 2025
Genomineerd voor de sloop?
5 november 2025
Stijging autokilometers te danken aan groei wagenpark
5 november 2025
De volgende stap in Bosch Remote Diagnostics
4 november 2025
2,2 procent meer occasions verkocht
Meest bekeken berichten
Recente reacties