Medewerkers van de Fiat-fabriek in Turijn die een ander merk auto rijden zijn op een ludieke wijze op hun overspel geattendeerd. De ‘vreemde’ auto’s werden op het parkeerterrein in plastic ingepakt met daarop een soort liefdesverklaring.

Daarin stond met grote letters: “Je met een ander zien heeft ons hart gebroken. Maar desondanks blijven we aan je denken.” Het gaat om een reclameactie van het management. Deze moet medewerkers stimuleren een wagen van het eigen merk te kopen, met 26 procent korting. De vakbonden zijn niet gecharmeerd van de actie, die het een onaanvaardbare inbreuk op de persoonlijke levenssfeer vinden, aldus de Italiaanse krant la Repubblica. Maar het management wil de actie bij andere Fiat-vestigingen herhalen.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
13 mei 2025
Ook ERA breidt airco-assortiment uit
13 mei 2025
Auto Nassau wordt TOP Merkspecialist Fiat
13 mei 2025
Nieuwe obligatie-uitgifte Fastned
13 mei 2025
Equipmentdivisie Alliance krijgt vorm
13 mei 2025
Ayvens bouwt nieuwe remarketinglocatie
13 mei 2025
Buiten kantooruren: ‘Iedere dag ben ik met mijn hobby bezig’
Meest bekeken berichten
Recente reacties