Op het eerste Nationaal Telematicacongres wordt 15 juni onder meer de start-up MIND van auto-importeur Pon belicht. Tjeerd Tuitel, general manager van MIND, zal de bühne betreden.

Telematica zal in toenemende mate het toneel zijn waar autofabrikanten, dealernetwerken, leasemaatschappijen en het onafhankelijke kanaal strijden om de klant. MIND richt het vizier op de zakelijke markt en de individuele autobezitter. In de afgelopen maanden zijn ruim achtduizend auto’s voorzien van een MIND-smartbox. De actuele resultaten komen aan bod op het congres, dat Automotive Insiders organiseert in samenwerking met vakblad Aftersales Magazine.

Geld verdienen

Hoofdredacteur Jos Veldhuisen van Aftersales Magazine zal op het kennisevent inzoomen op de belangrijkste telematicatrends en hun betekenis voor de bestaande marktverhoudingen. Hoe met telematica geld valt te verdienen, vertelt Kenneth van Dam (The Plan B Company). Marketinggoeroe Paul Moers maakt inzichtelijk hoe de online klant te verleiden om keuzes te maken.

Het programma voorziet eveneens in een publiek debat, aan de hand van stellingen rond telematica. Medewerking verlenen onder anderen Martijn Versteegen (marketingdirecteur Leaseplan) en Freek Blekxtoon (directeur Group Auto Nederland). Het Nationaal Telematicacongres begint om 14.00 uur (ontvangst vanaf 13.00 uur) en staat onder leiding van Clem Dickmann, directeur van kennisbureau Aumacon.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
17 december 2025
Nieuw assortiment laadkabels bij ERA
17 december 2025
Enterprise opent in Den Haag zevende vestiging
17 december 2025
Speciaalgereedschap voor reparatie elektromotoren
17 december 2025
Acea noemt Automotive Package “eerste stap”
17 december 2025
Service aan accupakket
16 december 2025
Europese Commissie herziet CO2-emissienormen
Meest bekeken berichten
Recente reacties