RDC lanceert in april CRM Care, zijn nieuwe communicatiemodule. Hij is ontwikkeld in samenwerking met Tripolis Solutions.

Op dit moment draaien enkele pilots. De uitrol naar en training van de gebruikers volgt in de loop van het jaar. RDC besloot vorig jaar CaRe-Mail te vervangen door een nieuwe, volledig geïntegreerde oplossing. Daarbij kunnen de gebruikers alle beschikbare data verwerken in persoonlijke, actuele en relevante communicatie met hun klanten. Mark van den Eijnden, productmanager van CRM Care: “De vele toevoegingen in de datalaag, zoals predictive analytics aangaande verkoop en service, geven het autobedrijf de gelegenheid om hun klanten op het juiste moment te benaderen, met de juiste boodschap.” Foto: Hanneke Hoogweg, algemeen directeur RDC, en Conrad Hagemans, Country Director Netherlands van Tripolis.    
Deel dit artikel op​
Laatste nieuws
17 oktober 2025
Bosch Workshop Partner traint via LKQ Academy en Koskamp Opleidingen
16 oktober 2025
Automechanika start klassiekernetwerk
16 oktober 2025
RDC waarschuwt voor proefritfraude
16 oktober 2025
Gratis winterinspectie Hyundai
16 oktober 2025
Omzet Fastned plust 44 procent in Q3
15 oktober 2025
Hampsink sluit zich aan bij AllParts
Meest bekeken berichten
Recente reacties