RDC lanceert in april CRM Care, zijn nieuwe communicatiemodule. Hij is ontwikkeld in samenwerking met Tripolis Solutions.

Op dit moment draaien enkele pilots. De uitrol naar en training van de gebruikers volgt in de loop van het jaar. RDC besloot vorig jaar CaRe-Mail te vervangen door een nieuwe, volledig geïntegreerde oplossing. Daarbij kunnen de gebruikers alle beschikbare data verwerken in persoonlijke, actuele en relevante communicatie met hun klanten. Mark van den Eijnden, productmanager van CRM Care: “De vele toevoegingen in de datalaag, zoals predictive analytics aangaande verkoop en service, geven het autobedrijf de gelegenheid om hun klanten op het juiste moment te benaderen, met de juiste boodschap.” Foto: Hanneke Hoogweg, algemeen directeur RDC, en Conrad Hagemans, Country Director Netherlands van Tripolis.    
Deel dit artikel op​
Laatste nieuws
24 december 2025
Best gelezen in 2025: RDW compenseert eigenaren kampeerauto
24 december 2025
Nieuw verkeersbord voor milieuzones
24 december 2025
Kennismaken met equipment in Koskamp Experience Center
23 december 2025
Eurorepar Car Service doneert aan Ambulance Wens
23 december 2025
Wat verandert er voor autobezitters in 2026?
23 december 2025
Autotaalglas Alphen aan den Rijn is verhuisd
Meest bekeken berichten
Recente reacties