RDC lanceert in april CRM Care, zijn nieuwe communicatiemodule. Hij is ontwikkeld in samenwerking met Tripolis Solutions.

Op dit moment draaien enkele pilots. De uitrol naar en training van de gebruikers volgt in de loop van het jaar. RDC besloot vorig jaar CaRe-Mail te vervangen door een nieuwe, volledig geïntegreerde oplossing. Daarbij kunnen de gebruikers alle beschikbare data verwerken in persoonlijke, actuele en relevante communicatie met hun klanten. Mark van den Eijnden, productmanager van CRM Care: “De vele toevoegingen in de datalaag, zoals predictive analytics aangaande verkoop en service, geven het autobedrijf de gelegenheid om hun klanten op het juiste moment te benaderen, met de juiste boodschap.” Foto: Hanneke Hoogweg, algemeen directeur RDC, en Conrad Hagemans, Country Director Netherlands van Tripolis.    
Deel dit artikel op​
Laatste nieuws
11 juli 2025
ADPA en GVA winnen zaak tegen BMW
11 juli 2025
Prijs voor beperken waterstofverliezen
11 juli 2025
Autowasdag levert 60.721 euro op voor Prinses Máxima Centrum
11 juli 2025
20 procent meer auto’s gestolen
11 juli 2025
Duurzaamheid: voorkomen beter dan genezen
10 juli 2025
ACtronics breidt revisie-aanbod uit
Meest bekeken berichten
Recente reacties