Remarketing Bochane naar BCA Autoveiling en Biddo

Dealerholding Bochane Autogroep gaat samenwerken met BCA Autoveiling en Biddo voor het taxeren en veilen van gebruikte auto’s. Voorheen werden de inruilauto’s wekelijks geveild door Fleetselect. Bochane gaat zich concentreren op de verkoop van de eigen merken Dacia, Nissan en Renault.

Het op een goede manier inruilen en verkopen van gebruikte auto’s wordt een steeds complexere aangelegenheid. Marktwaardes van auto’s veranderen snel en er zijn steeds meer modellen op de markt die om een gespecialiseerd afzetkanaal vragen. Waar de een geen gat ziet in bijvoorbeeld een hybride, kan een andere partij er geen genoeg van krijgen.

Jeroen van Hasselt, directeur van Bochane Groep: ‘’Wij willen ons concentreren op de verkoop van onze eigen merken: Renault, Dacia en Nissan. Daarnaast streven wij naar een goede omloopsnelheid en een kleine werkvoorraad. Wij verwachten deze doelstellingen te kunnen realiseren door samenwerking met BCA Autoveiling en Biddo.’’

BCA Autoveiling zal met zijn volledig geautomatiseerde taxatiesysteem door Bochane ingezet worden voor online taxaties. Het BCA-systeem berekent op basis van de ingevoerde gegevens snel een reële en markconforme inruilwaarde voor de auto. Bochane zal ook een beroep op Biddo doen. Middels een transparant systeem is Bochane, dankzij de taxatiekracht van vijf grote automotive partijen, gegarandeerd van minimaal vijf biedingen binnen vijftien minuten.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.