Online occasionplatform BCA heeft met leasemaatschappij ALD Automotive/Leaseplan een langetermijnovereenkomst gesloten voor de ontwikkeling van remarketingactiviteiten in zeven landen in Europa, waaronder Nederland.

BCA verzorgt in deze samenwerking onder meer voertuiginspecties en de verkoop van gebruikte voertuigen aan professionele handelaren. “We zien uit naar onze samenwerking met ALD/Leaseplan voor de remarketing van hun voertuigen via de Europese automarktplaats van BCA”, aldus Jean-Roch Piat, ceo van BCA Europe. “Het partnerschap levert gericht inkoopvoordeel op voor de ex-leasevoorraad van ALD/Leaseplan en het biedt de professionele dealers die klant zijn bij BCA een gevarieerd aanbod aan hoogwaardige voertuigen.”

Beschikbaarheid

Guillaume de Léobardy, bij ALD/Leaseplan verantwoordelijk voor de remarketing: “Als een van de grootste aanbieders van gebruikte kwaliteitsvoertuigen, wereldwijd en in het bijzonder op het Europese vasteland, zijn we verheugd om samen met BCA onze remarketingactiviteiten verder te diversifiëren en de beschikbaarheid van onze ex-leasevoertuigen op de Europese markt te maximaliseren.”

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
3 juli 2025
All-seasonband General Tire voor suv
3 juli 2025
AkzoNobel met Solera in datagestuurde duurzaamheid
3 juli 2025
Totale occasionverkoop H1 stijgt 4,2 procent
3 juli 2025
Cyberveiligheid zet branche op scherp
2 juli 2025
Hella Gutmann integreert KI in diagnoseapparatuur
2 juli 2025
B-to-C occasionverkopen H1 nagenoeg gelijk
Meest bekeken berichten
Recente reacties