De ‘sociale media deskundige’ Sander Oord is sinds 1 november in dienst bij Autoveiling Nederland. Hij heeft ruime ervaring als marketingspecialist en maakt nu deel uit van het team van het Erkend Register Veilinghuis. Oord werkte hiervoor bij Aftersales Magazine en Automotive Insiders als sales- en projectmanager.

“Sander is met zijn ruime ervaring en kennis van de branche een welkome aanvulling voor onze organisatie. In deze tijd kun je niet genoeg bezig zijn met sociale media en commercie. Zo kunnen we onze innovatieve en onderscheidende producten en diensten die gemak, comfort en efficiëntie bij de klanten bieden beter onder de aandacht brengen bij potentiële klanten”, aldus Wierd Meijering, algemeen directeur AVN Group.

Volgens Oord is Autoveiling Nederland een ambitieuze club met een duidelijke groeistrategie. In plaats van adviseren kan hij nu daadwerkelijk zelf plannen ten uitvoer brengen.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
11 juli 2025
ADPA en GVA winnen zaak tegen BMW
11 juli 2025
Prijs voor beperken waterstofverliezen
11 juli 2025
Autowasdag levert 60.721 euro op voor Prinses Máxima Centrum
11 juli 2025
20 procent meer auto’s gestolen
11 juli 2025
Duurzaamheid: voorkomen beter dan genezen
10 juli 2025
ACtronics breidt revisie-aanbod uit
Meest bekeken berichten
Recente reacties