De ‘sociale media deskundige’ Sander Oord is sinds 1 november in dienst bij Autoveiling Nederland. Hij heeft ruime ervaring als marketingspecialist en maakt nu deel uit van het team van het Erkend Register Veilinghuis. Oord werkte hiervoor bij Aftersales Magazine en Automotive Insiders als sales- en projectmanager.

“Sander is met zijn ruime ervaring en kennis van de branche een welkome aanvulling voor onze organisatie. In deze tijd kun je niet genoeg bezig zijn met sociale media en commercie. Zo kunnen we onze innovatieve en onderscheidende producten en diensten die gemak, comfort en efficiëntie bij de klanten bieden beter onder de aandacht brengen bij potentiële klanten”, aldus Wierd Meijering, algemeen directeur AVN Group.

Volgens Oord is Autoveiling Nederland een ambitieuze club met een duidelijke groeistrategie. In plaats van adviseren kan hij nu daadwerkelijk zelf plannen ten uitvoer brengen.

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
14 november 2025
ADPA nieuw lid van SERMI
14 november 2025
Alzura: Toekomst aftermarket is digitaal
14 november 2025
AllParts lanceert leaseconcept
13 november 2025
Stijging voertuigdiefstal zet door
13 november 2025
AutoTrack: Tweedehands EV 10 procent goedkoper
13 november 2025
Groen licht voor autonome shuttlebus Holon
Meest bekeken berichten
Recente reacties