Schadenet ACK/Bouwman naar Van Mossel Autoschade Groep

Van Mossel Autoschade Groep heeft per 1 juni Schadenet ACK/Bouwman Lijnden overgenomen. Met deze overname versterkt zij haar positie verder in Nederland.

Schadenet ACK/Bouwman zal voortaan als Van Mossel Autoschade Amsterdam/Lijnden verdergaan. De maand juni zal als overgangsmaand gebruikt worden. De vestiging is en blijft aangesloten bij de franchiseketen Schadenet. De huidige eigenaar, Guido Bouwman zal binnen het nieuwe bedrijf de functie van calculator gaan bekleden. Het gehele personeelsbestand gaat mee naar het nieuwe bedrijf en zal volgens de ruimere openingstijden gaan werken zoals ook reeds het geval is bij drie andere vestigingen binnen Van Mossel Autoschade Groep. Dat betekent een dagploeg, welke werkt van 08.00 – 17.00 uur, en een avondploeg, welke werkt van 16.00 – 23.00 uur. Door de ruimere openingstijden en twee ploegendiensten kan er efficiënter gewerkt worden en ervaart de klant een snellere doorlooptijd.

Van Mossel Autoschade Groep

Naast de bestaande autoschadeherstelvestigingen in Groningen, Waalwijk, Tilburg, Oirschot, Weert, Hapert, Sprang Capelle en Zwolle wordt nu aan de Groep de vestiging in Amsterdam/Lijnden toegevoegd. Het verzorgingsgebied van de Van Mossel Autoschade Groep wordt hiermee vergroot. Hiermee wordt zowel de interne- als ook de externe klant optimaal ontzorgd en voorzien van mobiliteit.

Directeur Schade Ad van Diepenbeek: “We proberen iets positiefs van autoschade te maken door klanten persoonlijk en snel te helpen. Door deze overname kunnen we niet alleen onze huidige klantenkring bedienen, maar ook de omgeving van Amsterdam van dienst zijn. We zijn blij het gehele personeelsbestand van Schadenet ACK/Bouwman en daarmee de aanwezige kennis aan ons te verbinden. Voor het merk erkend herstel van onze Van Mossel Peugeot dealers gaat gelden dat we dit zullen gaan uitvoeren in Amsterdam/Lijnden.”

Eric Berkhof, algemeen directeur Van Mossel Automotive Groep: “Ook deze overname van Schadenet ACK/Bouwman past in onze groeistrategie, die gericht is op het behalen van synergie door krachtenbundeling en het verbreden van onze bedrijfsactiviteiten.”

Esmée Dirkse

Webmanager, officemanager, eventmanager; Esmée draait er haar hand niet voor om. In de afgelopen jaren heeft het takenpakket voor Aftersales Magazine een mooie evolutie laten zien, waarvan de gepubliceerde berichten slechts een kleine afspiegeling zijn.

Van Esmée Dirkse zijn er nog 2717 artikelen verschenen. Meest recente artikelen van Esmée Dirkse

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.