Sinatec zet 95 procent AD-leden om

Sinatec Europe heeft sinds de start van de samenwerking op 1 oktober 2010 met AD Benelux nu 95 procent van de AD-leden omgezet naar de productlijn Zekeringen en Kabelschoenen.

“De actieve benadering in de binnen- en buitendienst heeft het succes van deze lijn extra bevorderd. Tevens willen we het gehele team van Autodistribution Benelux bedanken voor haar inzet”, zegt Gijs Jespers van Sinatec.

In dit jaar zijn maar liefst 376.987 kabelschoenen en 245.651 zekeringen retourgenomen van de oude leverancier. In totaal zijn er 22.400 magneetband stickers geplakt op de magazijnstellingen voor de juiste vindbaarheid van onze producten. In totaal is de waarde van de voorraad over alle AD-leden in de groep Zekeringen en Kabelschoenen teruggebracht met 100.000 euro. Het resultaat is een gezonde voorraad met een goede omzetsnelheid. Ook zijn er 25.000 balieleggers gratis verdeeld onder de AD-leden voor een betere ondersteuning van de verkoop.

Jespers: “Afgelopen jaar hebben we als doel gesteld de AD-leden te voorzien van de juiste voorraad, nu streven we dit jaar naar een omzetgroei in de productgroep.”

Esmée Dirkse

Webmanager, officemanager, eventmanager; Esmée draait er haar hand niet voor om. In de afgelopen jaren heeft het takenpakket voor Aftersales Magazine een mooie evolutie laten zien, waarvan de gepubliceerde berichten slechts een kleine afspiegeling zijn.

Van Esmée Dirkse zijn er nog 2694 artikelen verschenen. Meest recente artikelen van Esmée Dirkse

Avatar

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *