Unive introduceert eCall voor zakelijke markt

Univé introduceert E-support per direct voor de zakelijke markt. Het systeem helpt direct bij ongevallen onderweg, doordat het een automatisch signaal naar de alarmcentrale stuurt. Vorig jaar had de verzekeraar een primeur op de Nederlandse consumentenmarkt door het aanbieden van een autoverzekering met een eCall-systeem.

Naast directe hulp bij ongevallen, biedt E-support ondernemers informatie over hun voertuigen. Zo zorgt het apparaat er bijvoorbeeld voor dat een gestolen bedrijfswagen snel gelokaliseerd kan worden op basis van de GPS-signalen, die het ingebouwde systeem vanuit de auto uitzendt. Daarnaast biedt het via een afgeschermde webpagina inzicht in het rijgedrag en de gereden kilometers.

“Veiligheid is een belangrijk punt voor automobilisten die E-support gebruiken”, zegt Johan Buigholt, manager propositieontwikkeling en innovatie bij Univé Schadeverzekeringen. “Met de introductie van E-support voor de zakelijke markt willen we het ook zakelijke rijders mogelijk maken bewuster de weg op te gaan en hun verkeersveiligheid te vergroten. Inzicht in rijgedrag speelt hierbij een belangrijke rol, maar maakt het ondernemers ook gemakkelijker te besparen op onderhouds- en brandstofkosten. Iets waar bij een groot deel van de automobilisten veel behoefte aan is.”

Esmée Dirkse

Webmanager, officemanager, eventmanager; Esmée draait er haar hand niet voor om. In de afgelopen jaren heeft het takenpakket voor Aftersales Magazine een mooie evolutie laten zien, waarvan de gepubliceerde berichten slechts een kleine afspiegeling zijn.

Van Esmée Dirkse zijn er nog 2717 artikelen verschenen. Meest recente artikelen van Esmée Dirkse

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *