Vernieuwde website Repxpert

Schaeffler Automotive Aftermarket lanceert nu ook in de Benelux haar vernieuwde Repxpert website. Met dit online portaal kan het bedrijf wereldwijd ondersteuning bieden aan werkplaaten – vanaf nu in hun voorkeurstaal.

Werk, leer en informeer zijn de drie centrale thema’s van het nieuwe Repxpert portaal, dat voor de groothandel en werkplaats toegankelijk is na een online registratie. De vernieuwde website verschaft niet alleen beschrijving en technische uitleg over alle producten, maar ook een opsomming van hun voordelen, installatiegidsen (op basis van het type product of voertuig) en informatie omtrent schadediagnose, zoals brochures en video’s.

Voor het eerst zijn ook alle producten van LuK, INA, FAG en Ruville verzameld. Dagelijkse updates brengen bezoekers op de hoogte van alle nieuwe ontwikkelingen en nieuwigheden in de Schaeffler Automotive Aftermarket portfolio. Ook het eigen opleidingsprogramma is geïntegreerd in het platform. Andere functies zijn onder meer een evenementenkalender, pressroom met de laatste nieuwtjes en een rechtstreekse link naar de DMF-specificaties.

Volgens Robert Felger, Senior Vice President Product & Marketing, Schaeffler Automotive Aftermarket, is Repxpert nu meer dan een online portaal. “Het is een servicekanaal waar we ondersteuning bieden voor het gebruik van onze producten en reparatieoplossingen. En dit op alle mogelijke manieren.”

Esmée Dirkse

Webmanager, officemanager, eventmanager; Esmée draait er haar hand niet voor om. In de afgelopen jaren heeft het takenpakket voor Aftersales Magazine een mooie evolutie laten zien, waarvan de gepubliceerde berichten slechts een kleine afspiegeling zijn.

Van Esmée Dirkse zijn er nog 2717 artikelen verschenen. Meest recente artikelen van Esmée Dirkse

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.