van Aftersales Magazine hebben het inmiddels kunnen lezen: Aftersales Book deel 3 is verschenen. De titel is ditmaal ‘Strijd om de werkplaats’. Dit is niet alleen passend bij de teneur van het afgelopen jaar, maar daarmee ook voldoende munitie gevend voor het komend jaar.

De aftermarket staat momenteel volop in de belangstelling van zowel het gebonden als het ongebonden kanaal. Het krachtenspel dat daarbij ontstaat vormt de ruggengraat in deze uitgave.

Aftersales Book is een halfjaarlijks verschijnende uitgave rondom een specifiek thema. Zo stond de eerste uitgave in het teken van de internationale inspiratie, terwijl de tweede editie nadrukkelijk inging op de actualiteit rondom het geïntroduceerde bandenlabel. Elk luxe gebonden boekwerk telt 96 full colour pagina’s.

Het boek niet ontvangen? Wordt nu lid en ontvang deel 3 alsnog!

Deel dit artikel op​

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Laatste nieuws
14 juli 2025
Plannen voor nieuwe autobelastingen bieden goede aanknopingspunten
14 juli 2025
Allianz Direct wint Independer Award Auto 2025 voor beste prijs-kwaliteit
14 juli 2025
Repareren of vervangen?
11 juli 2025
ADPA en GVA winnen zaak tegen BMW
11 juli 2025
Prijs voor beperken waterstofverliezen
11 juli 2025
Autowasdag levert 60.721 euro op voor Prinses Máxima Centrum
Meest bekeken berichten
Recente reacties