Winparts lanceert huismerk Winprice

Onderdelenwebsite Winparts komt met een eigen budgetlijn genaamd Winprice. Het label is begonnen met uitlaten, maar wordt de komende maanden uitgebouwd met andere producten zoals accu’s, wiellagers en olie.

Het prijsniveau van Winprice zal gemiddeld twintig procent lager liggen dan dat van de overige merken bij Winparts. Bij de nu startende uitlatenrange onder het budgetlabel geldt een garantieperiode van drie jaar. De producenten zijn onder andere in Polen, Duitsland en Italië gevestigd.

Mede-eigenaar Ari van Essen: “In het eerste kwartaal van 2013 moet veertig procent van het totale Winparts-aanbod aangevuld zijn met een goed alternatief van ons huismerk. Er is gewoon vraag naar, zowel van consumenten als van garages in opdracht van consumenten.”

Steeds meer mensen zoeken volgens Van Essen naar een manier om zo goedkoop mogelijk hun meestal oudere auto rijdend te houden. “Op die groep willen we inspelen, met een kwaliteit en garantie waar we achter kunnen staan. Winparts is aangesloten bij de Thuiswinkel-organisatie, we willen en kunnen dus geen rommel verkopen.”

Esmée Dirkse

Webmanager, officemanager, eventmanager; Esmée draait er haar hand niet voor om. In de afgelopen jaren heeft het takenpakket voor Aftersales Magazine een mooie evolutie laten zien, waarvan de gepubliceerde berichten slechts een kleine afspiegeling zijn.

Van Esmée Dirkse zijn er nog 2717 artikelen verschenen. Meest recente artikelen van Esmée Dirkse

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.